Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Mimulus Teater med häst och hund - 12 oktober 2007 17:33

... tänkte jag egentligen skriva. Men för bloggens skull hade jag tänkt att gå ner och ta ett kort av Isoföl för att köra igång den där presentationsbiten som vi tydligen inte har hunnit med. ;-) Men när jag kom ner träffade jag Eva som försökte ta sig genom halva flocken med en fotgående Jonakur. Hon blev av med sin häst ganska fort men fick genast tre eller fyra nya som ville gärna vara med. Av någon anledning hade alla "klickerhästar" samlat sig vid ingången. Den enda som inte var där var Hamar men han kom efter ca 30 sekunder.

Här kommer alltså några kort på Eva med a) Jonakur fottravande och b) Jonakur och Sokrates som vill gärna leka med matte båda två. Sedan så försökte jag ta en bild av Isoföl ("Isolfur från Isgård" förresten, för att ha presenterat honom åtminstone delvis) men det enda man fick var en massa mular, ögon och öron överallt. Han ville inte bli fotad, han ville träna. Det som vi tränar just nu är stillastående, och det precis intill mig (längre har vi inte kommit). Inte så konstigt att han kommer så nära jämt... ;-)

Jana

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards