Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 2 oktober 2007

Jepp, då har vi tävlat igen...men bara för skojs skull. Det är jo inte riktig min grej att cykla som en dåre genom terrängen. Men, men....Vanda och Abbe tycker att det är gôôôr-kuul!! Den här gången tordes jag inte ta med Abbe, måste först kolla läget och så får man bara cykla men en enda hund som drar. Två hundar- rollerklass. Dvs nån slags sparkcykel på mountainbike-basis...och det är jag inte van vid än. Jag tror, att det är rätt jobbigt...särskilt med tanke på den väldig kuperade terrängen vi rejsade genom vid höstdraget. Men tankar om upprustning finns. Jag har i alla fall skaffat nån terrängcykel, så att jag slipper vara rädd där bakom racer-Vanda ;-) och så har vi börjat öva med sparkcykeln (fullständig livsfarligt med två knäppa hundar framför!!). Men det verkar vara möjligt att lära sig, jag såg två killar med sina vorsteh där på tävlingen och det gick undan!!

Vad gör man inte för att djuren ska ha kul ;-)

Ari

PS: På kortet ser det ut som om jag vann, stämmer inte, jag tog en genväg :-))

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards