Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Mimulus Teater med häst och hund - 23 december 2014 15:55

Julpysseldag idag. Eftersom vi inte har åkt någonstans utan hade bestämt oss för att köra utslagsfrågan hemma hann jag med sju olika sorters praliner på eftermiddagen, bl a hallontryffel, sesamchili och rosmarinkola. Håll tummarna att mina nya pralinformer är lika bra som de gamla så att jag får ut en massa snygga praliner och inte en hög chokladbräck i kräm.

Men ni är nu nyfikna på utslagsfrågan och det var jag med. Vi har nämligen hittat på en Picardfråga som jag inte kunde svaret på i förväg så här kommer

Lucka 23 - Julgodis

 

Det här var hans frukostskål imorse, en färgglad julblandning av olika sorters godis. Eran uppgift idag är att gissa hur många godbitar Moril åt på exakt tre minuter. 

Skicka era svar på den här luckan  (och de andra luckorna om ni inte redan har gjort det) till jana@mimulus.se senast imorgon, kl 10 (imorgon är alltså den 24 december).

/ Jana


Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards