Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Mimulus Teater med häst och hund - 6 december 2014 20:29

Lite senare än vanligt pga en nästan fullsatt julföreställning (då får man ju baka extra mycket) och med en understimulerad hund (samma anledning, s o). Det var dessutom snorhalt överallt så det gällde att hitta ett ställe med rätt mycket ljus och någorlunda vettig underlag. Platsen vi hamnade på hade både och det eftersom den stack upp ur dimman som låg över resten av landskapet var det inte ens så halt där uppe. Hunden har haft kul så ni får en liten bonussnudd med en rimfrostig Picard i

Lucka 6 - Här lär vi oss mycket

Jag inser att vi borde träna lite extra hemma, avslutningen på apporteringen går väl sådär (jag vet inte hur han har fått igång pipet på apporteringsföremålet igen, det hade varit stendött). :-)

Vet du var vi har varit? Maila det till jana@mimulus.se Den som har flest rätta svar vinner en julpåse med goda saker: praliner, tyska julkakor och en flaska äppeljuice. Allt hemgjort och ekologiskt såklart. Vinnaren utses alltså den 24 december.

/ Jana

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards