Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Mimulus Teater med häst och hund - 8 december 2014 18:29

En ny vecka innebär en ny nivå i träningen. Vi har haft det alldeles för lätt (mohaha!) och ska nu öka svårigheten. Mest för mig troligtvis. Någon har efterlyst musik till filmerna så den här veckan har vi ett litet program att dansa efter. Inget avancerad, det gäller bara att hålla sig till turordningen med det vi brukar göra. Jag har ingen aning hur mycket jag hittills har anpassat mig till det som Moril var på väg att göra så det blir spännande. Jag tror förstås att han gör allt jag ber honom om så svårigheten är att komma ihåg programmet. Idag har jag fortfarande fusklapp som jag kan konsultera emellanåt. Och så har vi medvetet hoppat över "bärande av föremål" som kommer att ligga i mitten av programmet eftersom vi inte har tränat det dugg på det och det höll på att gå överstyr de senaste dagarna.

Väl på plats fick jag inse att inte programmet var det svåra utan att hålla sig inom kamerans synfält samt störningarna som jag inte alls hade räknat med i

Lucka 8 - Varken fisk eller fläsk


Att det ska vara så svårt att hålla sig ifrån vatten och pinnar. Skippade musiken, det här var inget att ha. Kanske imorgon.

Vet du var vi har varit? Maila det till jana@mimulus.se Den som har flest rätta svar vinner en julpåse med goda saker: praliner, tyska julkakor och en flaska äppeljuice. Allt hemgjort och ekologiskt såklart. Vinnaren utses alltså den 24 december.

/ Jana 

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards