Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Mimulus Teater med häst och hund - 9 december 2014 21:21

Idag letade vi efter ett ställe som nuddades av dagens sista solljus och som inte var lika halkigt som resten av staden. Jag tyckte att jag hade hittat ett ganska bra ställe, även om det var mer folk där än vad jag trodde. Vi har nu kommit fram till att det inte bara är apportering som behöver tränas lite emellanåt utan allt annat också. Sedan är frost och en trött hund som har road föräldrarna i en halv dag ingen bra kombination tydligen. Picarden var inte bara lite rimfrostig i

Lucka 9 - I lekparken? eller Det här hade kunnat gå bättre 2

Jag skulle ju lägga till musik också men det var ingen lätt uppgift eftersom vi rätt varierande tempon i filmen. Bestämde mig till slutet att satsa på temat istället för takt och kör med Albert Collins Frosty.

Vet du var vi har varit? Maila det till jana@mimulus.se Den som har flest rätta svar vinner en julpåse med goda saker: praliner, tyska julkakor och en flaska äppeljuice. Allt hemgjort och ekologiskt såklart. Vinnaren utses alltså den 24 december.

/ Jana

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards