Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 26 juli 2008

Jag har fått order att lägga ut dessa två bilder som en quiz. Ni ska alltså gissa vad Ari håller på med här. Jag medger att om man bara titta på första bilden är det kanske lite svårt att veta vad det handlar om:



Men nu lägger jag ut andra bilden med de färdiga produkterna och då är jag bombsäker att ni vet vad hon gör. Ari påstår att ni har ingen chans alls och att ingen kommer att gissa det. Så släng iväg en kommentar med det rätta svaret, det är inte så svårt.



Diesmal sollt Ihr raten, was Ari hier herstellt. Ist gar nicht so schwer, die richtige Antwort einfach als Kommentar abschicken.

Jana

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards