Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 4 juli 2008

Den här veckan har gått fort. Idag var det avslutning på sommarlägret och nu är det väldigt tyst på gården. Föreställningen, som förresten hade temat "Cirkus med Harry Potter och hans vänner", gick kanonbra. En liten film är på g, som vanligt spelat in med Sigurd gamla digitala fotokamera, superproffsigt.

Tyvärr har jag inte så många kort på föreställningen så vi skulle vara tacksamt för komplettering utifrån. Det är främst bilder på parakrobatiken och Hagrid med sin hund som efterlyses samt början och slutet på föreställningen (jag hinner inte med allt samtidigt). Någon som har tagit kort på det och kan maila över dem?

Under tiden har jag börjat sätta ihop en bildergalleri om hela lägret. De första två dagarna finns redan här.


Jana


Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards