Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 11 november 2007

Vi tränar följsamhet och "fot"-gående. Klick när han befinner sig 50 cm bredvid min högra arm (absolut inte framför). Det är en väldigt kul lek! Jag springer som en tok i padocken. Olika tempo framåt, halt och idag även olika tempo back. Ska jag få en häst som travar baklänges? Nja, förmodligen inte. men det börjar kännas som om inget är omöjligt. Det svåra är nog att behålla tålamodet att inte börja med nya saker hela tiden.

Eva

Madame Valentine försöker se vad framtiden har i ...... Hon spå ...och ser...mera teater till våren, troligtvis något om naturen...grönt...djungeln!...och så teater tillsammans med hästarna...det kommer bli trolskt och magiskt igen...en wendisk saga..Krabat..Han sålde sin frihet!

Madame Valentine försöker dessutom att vrida lite på kristallkulan, så att det bli en massa skoj också, även nästa år! Nya freestyle-övningar, spring genom skogen med Abbe och släde, FRIISBEEE och turer med Hamar! 

Jag hoppas, att allt bli precis det som hon har sett!!

Ari, spåtantens matte 

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards