Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 7 mars 2010

Här kommer lite bilder från Scalateatern. Det är Vanda som snabbrepar hundscenerna, därför är det ibland lite fel kostym på Vandas kollegor. ;-)


"Imorgon, imorgon..."


"Sandy!"

Hunden ska inte komma första gången den blir kallad vid namn så våra har lärt sig att verkligen ligger när någon ropar på Sandy. Ibland ligger dem till och med åt helt annat håll. ;-)


I slummen...


Blandat ihop Annie och den onda polisen som egentligen ska vältas? Eller tycker man helt enkelt om att välta folk överhuvudtaget? ;-)

Ska försöker ta mer kort bakom kulisserna någon gång, jag har verkligen kul när jag sitter där och ser hur folk springer in och ut i alla sina kostymer. ;-)

Jana

 

Nu börjar vi repa Vaudeville-programet och eldshowen. Första uppträdanden på barnmässan i Karlstad, samtidigt eldshow i Kristinehamn, sen följer husdjursmässan och valborg. Mitt emellan kommer vi ha "Öppet hus" hemma på gården och så följer det KRUT-rundan..Vaudeville-vadduvill kommer ha premiär 30.maj på Isgård. Våren verkar redan lite uppbokat, och det är innan vi ens har hunnit göra reklam..HEPP!


Dagens gåta: vem är det på bilden och vad ska det föreställa? (nej, vi var inte med i Rocky Horror;-)).

Ari

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards