Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Mimulus Teater med häst och hund - 17 december 2012 16:04

Det är helt otroligt hur lång tid det tar att gå 150 m i en spännande miljö. Allt ska luktas på, tittas på och smakas på. Sedan är det lite extraspännande överallt just nu för en snöintresserad valp. Det tog alltså uppskattningsvis en halv timme från bilen till stället där kortet togs och tillbaka. Så idag öppnar vi den superspännande


Lucka 17 - Framgångar och avgångar


 


Damen i rött kom extra ut för att hälsa på en valp, vi såg en hel del människor med annan hudfärg och en av oss åt massor med grusblandad snö och annat gott som gick att hitta i slasken. Jag hade ju glömt hur det är att ha unghund på stan. Men han hade kul...


Om du tror att du vet var vi har varit mailar du ditt förslag och ditt namn till jana@mimulus.se för att vara med i tävlingen som pågår fram till jul. Den 23 dec lägger vi ut sista bilden och lagom till julafton presenteras vinnaren, nämligen den som har fått flest ställen rätt, som får ett Mimulus-presentkort på 200 kr i julklapp.

Det är förresten inte för sent att vara med i tävlingen eftersom vi inte har avslöjat än var vi har varit i de första luckorna än. Så kolla in de gamla inläggen!

/ Jana





Av Mimulus Teater med häst och hund - 17 december 2012 11:12

Den här måndagen tänkte jag vara lite tidigare ute med kalenderluckorna och än så länge ser det bra ut. ;-) Först ut är julklapparna och klappen vi har idag är rätt så annorlunda från det man brukar ge i julklapp. Några av klapparna såg jag på torget för två veckor sedan och de är verkligen vackra. Så slå upp ögonen när vi slår upp


Lucka 17 - Isaacs tavlor


 



 


"Varför inte en tavla som julklapp? Besök min hemsida http://isaacfryxelius.se och välj!

Jag är självlärd Karlstadbo som målar i olja, akvarell, blyerts m.m. Mina motiv och uttryckssätt varierar mycket och jag är alltid intresserad av att testa och tänka nytt."


 






Isaac Fryxelius - konstnär

tel. 0706-762692
isaac@isaacfryxelius.se











/ Jana



Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards