Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 4 januari 2010

Nu har äntligen tagit klivet och gjorde en insats för att hitta nya ägare till mina unga killar.

Det är ett väldigt svårt beslut men jag inser att jag inte har tid att samtidigt vara teaterregissör, skådis och tränar 7 hästar..

Isolfur har ju redan hunnit bli 5 år nu och han är fortfarande inte inriden. Jag tycker så mycket mer om att bara leka med hästarna, därför blev hans inridningsprogramm aldrig av :-(. Jag ser redan att jag inte heller komma rida in Loddari.

Bägge hästar vill väldigt gärna jobba (eller leka) och jag har jämt dålig samvete när jag håller på med Hamar och Björk istället. Då är det nog det bästa att lägga ut de till försäljning..

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=309529&inriktning=&typ=3

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=309517&inriktning=&typ=3


Igår gjorde jag en liten video till en av intressenterna:



Håll tummarna att de hitta rätt hem!


Ari



Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards