Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 16 maj 2009

Nää..det är inte mitt i teaterrepet..utan efteråt där jag gick och kollade var alla andra fanns som inte får vara med i ”Hästfolkets Totem”. Abbe och Cowboy hittade jag på scenen. De verkar veta att vi är därinne i ladan hela dagarna och repar.

Fullständig korkad, men alldeles fantastisk att även tuppen nu tycker om det att vara med. Cowboy brukar jag annars träffa på kvällen, när vi driver in hästarna. Det går ganska bra, Cowboy kan nämligen springa ”fot” och då är han inte i fara att bli nedtrampad av anländande hästflocken. Han är väldig ambitiös och har lärt sig en hel del freestyle-trick på nolltid (3 veckor;-)).

Cowboy är den första fågeln jag knyter en relation till (har möjligtvis att göra med upptäckten att mitt totemdjur tydligen är en fågel..). Jag hade inte alls ambitioner i den vägen tidigare, men nu är det bara så trevligt att träffa honom (och det tycker tydligen Cowboy också!J)

Ari (ungersk lantis;-))

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards