Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 3 maj 2009

Jag hade tänkt att filma hur fint Vanda reagerar på inkallningen nuförtiden. De som har följt blogget vet att jag haft lite svårigheter med detta (Vanda är för gärna i skogen och nosar och springer...och då är jag tämligen ointressant). Jag fick först inse att det inte är hela livet om en hund inte lyssna, sen låta bli att öva slaviskt på just detta moment och ha mer kul med henne hemma. Nu, när vi har gått genom hela processen, blev det omöjligt att filma inkallningen. Vanda var aldrig tillräckligt långt borta J, på den här snudden (som jag inte lyckats ladda upp, grrrrh) har hon inte väntat på att jag skulle ropa på henne utan kom när jag sa ”Abbe, kom!”

Därför kommer här istället två helt vanliga filmer om två helt vanliga hundar på sin morgonpromenad (och tro inte att jag inte är stolt att ha två helt vanliga hundar nu..;-))

..eller så kommer det bara en film (jag klarar inte you-tube-grejen så bra), där hundarna sitter på trästubbar,. De behöver än så länge lite guidning ibland (andra dagar sitter de bara på stubbarna och väntar på mig)..ni får bortse ifrån konstiga röst- och teckenkommandon, jag kan inte heller ändra tonen i mina filmer L.

Ari

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards