Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Mimulus Teater med häst och hund - 12 augusti 2008 21:37

Och ni som trodde att Maus var liten... ;-)


Inte så mycket man hinner med just nu. Inte med ett sommarläger på gång när man dessutom har teaterrepetitioner varje kväll. Jag har i alla fall hunnit slänga ut några fler bilder här:

Bilder

Nu ska jag ut med dem andra "vuxna" i regn och mörker för att repa andra året på kvarnen medan barnen tillverkar något till fredagen tillsammans med Johanna där nere. De är några fler än förra gången, några fler som sover över och så är de lite livligare. Ganska kul, de är med på allt och tycker att det är roligt. På de första två dagarna har vi alltså hunnit med mycket voltige, akrobatik, jonglering, ridning, bollspel, en badutflykt, korvgrillning och så några lekar.  Dessutom får vi allt fler tomtar här på gården som städar, mockar, lagar staket, diska alla sina grejer själv osv.   Men det där systemet där vi byter hjälp mot pärlor och dem byter pärlor mot något kult förklarar jag någon annan gång. Nu har de bara tre minuter kvar innan det ska vara tyst och mörkt där nere. Ska nog kolla om det verkligen är så... ;-)

Jana 

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards