Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Mimulus Teater med häst och hund - 4 december 2015 22:25

Regn, storm och definitivt inga barn ute idag. Jag såg inte ens en stor människa ute. Så vi bestämde oss för ett ställe där matte brukar träffa en massa barn. Tyvärr ser det ut som om det inte blir något nästa år eftersom stället inte kommer att vara öppet då. Synd, det har alltid varit jättetrevligt där. Men så fick Moril prova på stället i lugn och ro i


Lucka 4 - Blöt vid vattnet

 

Vet du var vi har varit skickar du svaret till jana@mimulus.se för att tävla om prima hemgjorda tvålar. Själv ska jag nog in i caféköket nu för att försöka jobba in de fem timmar jag tappade pga elavbrott. Imorgon är det äntligen dags för julföreställningen!

/Jana + Moril



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards