Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 23 december 2015

Av Mimulus Teater med häst och hund - 23 december 2015 18:41

Sista gången vi är ute och tittar på barn i den här kalendern. Men inte sista gången för alltid. Moril har fått nya kompisar som kan tänka sig träffa honom igen och så hoppas vi att vi lär känna massvis med nya vänner i januari när brukshundklubbens projekt rullar igång. Idag fick det bli en snabbis igen eftersom vi skulle till skogs efteråt. Jag tyckte jag var smart som kom på att det med allrastörsta sannolikhet inte är några barn i skolan den 23 dec och letade annanstans. Det var mycket riktigt precis där som alla (? många i alla fall) barn var. Moril har tittat på dem och kört lite trick och balansövningar i


Lucka 23 - Många vågor små

 

Vet du var vi har varit? Maila det till jana@mimulus.se Den som har flest rätta svar vinner en fin presentförpackning med tvålar. Allt hemgjort och ekologiskt såklart. Vinnaren utses den 24 december, kl 11, så senast då ska alla svaren vara inne.

/Jana + Moril

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards