Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 15 februari 2008

... brukar börja med att försöka få allt i en bil. I hundutrymmet ligger en hund och sover, den andra är fullständigt misnöjd med att en tredje hund finns med och sjunger hela vägen PONer-visor. Den tredje hunden, som ska sitta framme, är helt nöjd eftersom en tur i Forden betyder en rolig eftermiddag och han njuter i fulla drag av solen och förväntan.


Det finns stunder där inte en enda hund försöker tjuvstarta. Jag återkommer med några filmsnuddar så får ni ljud till det här. ;-)


Finfina förutsättningar... Det här är inte någon insnöad sjö utan Brattfors flygfält, som duger till en massa roliga saker.


Gubbrace: Han har ibland lite svårt att hinna ikapp ungdomarna men om jag skjuter på går det jättebra.


På vägen hem sover man inte bara framme i bilen, det hörs även färre PONer-visor bakifrån...


Jana

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards