Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 25 juni 2011

 


Nu är han färdig..elefanten på styltor. Trodde jag..men det visade sig att huvudet var alldeles för tungt (har fortfarande nackvärk). Annars gillar jag Olli starkt. Han är så söt och förvånad och lila:-))..och så kan han spruta ..såpbubblor!Det är väl bara att sätta igång och klistra ihop ett pappmaschehuvud..hoppas den torkar tills imorgon.Bästa effekten(skrattsalvor;-)) får jag fortfarande när jag reser mig från fyrbent till tvåbent och går iväg som Barbar..folk tror nog mest att det sitter två personer i elefanten.Vill ni träffa Olli får ni komma till Ikea imorgon förmiddag..på eftermiddag löses Olli av av Mimmi, circusbjörnen på rymmen.

Ari, elephant-woman

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards