Teater och träning på Isgård

Alla inlägg den 28 juli 2010

Vi har börjat repa för årets upplaga av Hästfolkets totem". Det är första gången att vi försöker bearbeta någonting som vi redan hade spelat. Färdigt manus så att säga..det är rätt kul att kunna finslipa på scenerna och ge karaktärerna mera (!;-) uttryck.

Vi har lärt oss stim-reglerna idag: 1. rör dig mot gruppens centrum!, 2. undvik kollisioner!, och 3. rikta dig i samma riktning som dina grannar!

Nu var vi o för sig en stim på bara 4 fiskar och den femte tittade på och gav nya regler efter tillfället..och ändå var det svårt att vara aggressiv ledare och håller sig vid stimreglerna samtidigt..kanske jag lyckas bättre imorgon:-).

I morgon kommer vi även påbörja schamanens nya hydda som det här året kommer sitta uppe i teaterladans vägger som ett trähus..hon är ju en ekhorre i alla fall vår schaman..Jag föreställer mig det hela så här:

   

men antagligen kommer den se helt annorlunda ut..möjligtvis så här:

 

vi får se..vilket spännande projekt!

Ari, trädhusarkitekt:-)

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards