Teater och träning på Isgård

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Clownskurs

Vi lär oss en del om clowner nuförtiden..och det är inte så lätt att dokumentera. Ni får hålla er tillgodo med en filmsnudd om Polunin, där han har jobbat med Cirque du soleil.

 
 
Ulrika

Ulrika

20 oktober 2009 20:22

Så fint!

Och så många goda idéer att ta av:)

http://dramhastar.blogspot.com

 
Ingen bild

ari

20 oktober 2009 22:39

Kännde du inte till den?

Tack för alla dina uppmuntrande kommentarer!

 
Ulrika

Ulrika

21 oktober 2009 19:47

Nej, inte det. Jag har haft huvudet i annat. Men väldigt kul att se. Och jag behöver friskas upp från teater-teater. Själv jobbade jag mot något annat på scen än teater-teater.
Nu tror jag lösningen för mig och eleverna är mer tablå, form och vackert i rummet, än gestalta komplicerade karaktärer. Så jag behöver input.

http://dramhastar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Även om det inte märks ute så är det äntligen jul, känns väl mer som påsk eller midsommar. Moril har haft kul med sin lilla kalender och det märks tydliga skillnader på honom. När han tidigare har börjat smågråta när vi körde runt i stan – stan...


Sista gången vi är ute och tittar på barn i den här kalendern. Men inte sista gången för alltid. Moril har fått nya kompisar som kan tänka sig träffa honom igen och så hoppas vi att vi lär känna massvis med nya vänner i januari när brukshundklubbens ...

Hade egentligen tänkt mig en skola idag men hann inte riktigt med detta eftersom brukshundklubbens projekt kring flyktingintegration hade beviljats de ansökta pengarna. Så istället för att träna Picarden med barnen blev det lite info här och var och ...


Vi hade satsat på skolans lunchrast för att kunna titta på barn idag. Men när vi skulle iväg fick jag inse att stegen fortfarande fanns i bilen och att jag först måste plocka ut allt för att sedan sätta in hundgallret igen. Missade därför rasten med ...


      Än en gång var det fler barnmöten för matte än för hunden. Men det var sista gången i år, imorgon är det hundträning som gäller igen. Jag antar att det är lika lätt idag för er som det var för hunden så jag får hitta på något elakt ställe...

Presentation

Omröstning

Vad ska finnas i en godispåse här på gården?
 Allt från karamellkungen
 Ekologiska godis, även om de är dyra
 Hemlagad med bara lite socker
 En blandning av allt är bäst
 Jag bryr mig inte

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards